Behov av hjälp

Ja, jag har haft min bloggdesign ganska länge, men jag har liksom inte brytt mig förens nu.
Det är så här, ni ser ju hur fult det är med ett rosa inläggs fält ellr vad man nu ska kalla det men jag har verkligen inted en blekaste aning om hur man får bort den färgen eller byter det till någon annan! ?? Helst så skulle jag ju vilja ha min blogg-bakgrund som syns i inläggs fältet, men jag är kasst på blogg design....

Såå, nu frågar jag er hjärtligt om det är någon som skulle vilja hjälpa mig med mitt lilla problem?!
Det kanske inte går att fixa men om det går så skulle någon kunna vara så snäll och kasnke förklara hur man gör eller skicka en länk till ett inlägg som beskriver hur jag ska göra?
Oj, konstigt inlägg men jag är lite förvirrad. Hoppas någon fattade iallafall och att någon vill hjälpa mig! ?
ha det Bra allihopa! :D

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja men det tror jag också att det finns. Och när man åker iväg så där och blir borta så länge så ser man ju också vilka som är ens riktiga vänner för dem finns ju kvar och dem håller man kontakten med. Jag flyttade för min dåvarande pojkvän, kompisar och för att jag ville testa något nytt så gick gymnasiet i Gävle, en ganska så ny stad för mig. Redan då insåg man ju vilka som var ens riktiga vänner. De var dem man höll kontakten med. Men jag tror att saknaden kommer bli jobbigast, men man lär ju känna så många nya folk när man är där som förhoppningsvis finns där för en. Och är man i samma sist (alltså att man umgås med fler au pairer) så förstår man ju varandra. Jag tror det kommer bli bra, men jobbigt i början såklart.

2009-08-16 @ 14:12:21
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: Cecilia

kolla på designadinblogg.se där brukar de mesta finnas med. ;)

2009-08-16 @ 14:13:41
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0