Har säkert sagt det förut men...

SISTA FÖRSTA SKOLDAGEN ÄR ÖVER!!! Eller ja i allfall för gymnasiet och det är super sköönt! Nu är det bara att hänga med så ska allt säkert ordna sig.
Vi började i allfall 11 idag och vi fick våra skåp och schema och jag måste säga att de gjort några ändringar sen det schemat jag lade upp!! :D Har endast 6 lektioner på hela veckan!! fattar ni !! Det är sjukt, På måndagen har jag 3 lektioner, på tisdagen har jag två och på onsdag och torsdag har jag APU, och på fredag har jag matte och sen UF som jag inte räknar sim en lektion! så jag tror faktiskt inte att 3:an blir speciellt jobbig trots allt, sen ska man ju till englan i tre veckor!! Åhh fyyy vad härligt ! :D hoppas att ni all haft en bra dag! Någon mer som började skolan idag? :)

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, det låter ju riktigt skönt! jag började i torsdags och har fått ett grymt bra schema jag också bara en lektion på tisdagar och fredagar och tisdagslektionen är bara projektarbets möte så det finns möjlighet till att jag kan vara helledig på tisdagar! ;) det här låter ju riktigt bra!

2009-08-24 @ 22:41:57
URL: http://lifeofemma.webblogg.se/
Postat av: Trees

oh tack så mkt:D Jaa det låter som drömställen! Men många säger att man inte ska "ringa in sig" på områden man vill vara utan kolla på hur familjerna är! men det är ju såklart att man söker sig till de som bor där man vill själv bo:D

Jag åker om en vecka på onsdagen!! så jäkla nervös nu så ja skiter ner mig, i teorin iallafall x) ska vara där ett år om allt går bra! Ha de jättebra!

2009-08-24 @ 23:26:50
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Trees

oh tack så mkt:D Jaa det låter som drömställen! Men många säger att man inte ska "ringa in sig" på områden man vill vara utan kolla på hur familjerna är! men det är ju såklart att man söker sig till de som bor där man vill själv bo:D

Jag åker om en vecka på onsdagen!! så jäkla nervös nu så ja skiter ner mig, i teorin iallafall x) ska vara där ett år om allt går bra! Ha de jättebra!

2009-08-24 @ 23:27:52
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Trees

ojoj, nu blev de visst åt helvete mycket klick här haha..

2009-08-24 @ 23:28:26
URL: http://mangofisk.se
Postat av: josefine

Hej! jag ska också åka som au pair efter studenten, 2010. Hade varit kul att prata med dig, kanske kunde hjälpt varandra med ansökningarna osv. :)

2009-08-25 @ 23:42:13
URL: http://josefineroth.blogg.se/
Postat av: Emilie

Vilket nice schema :) Jag minns min första termin i trean också, slutade innan elva varje dag :) Det var super nice :) Det kommer gå fort det här för dig tror jag :)

2009-08-26 @ 13:23:03
URL: http://plajnis.blogg.se/
Postat av: Emilie

Vilket nice schema :) Jag minns min första termin i trean också, slutade innan elva varje dag :) Det var super nice :) Det kommer gå fort det här för dig tror jag :)

2009-08-26 @ 13:23:48
URL: http://plajnis.blogg.se/
Postat av: Amira

Livet leker har i Thailand och Bangkok!!

helt sjukt underbart ar det!!

Imorn ska jag aka till ngt stort shopping center faktiskt...., och sen ar jag sugen pa att dra nerat i landet, typ till Kaho Lak, Phi Phi Islands .m.m.m

Ha det sa bra i sverige!

Kramar

2009-08-26 @ 14:02:18
URL: http://amirasresa.blogg.se/
Postat av: Emilie

Hej Hej :)



Hoppas du har det bra :) Och tack så mycket ^^ Riktigt skuttar runt här för teorin, fast ja nu är jag ju nervös inför uppkörningen :P



Hehe, well, jag upptäckte att det var rätt många delar som skulle sitta inför teorin och jag har ganska så god självkännedom och vet hur jag fungerar. Därför vet jag också att ett schema är det som får mig att jobba som flitigast :P Typ som en To Do lista. Bästa är när man får pricka av saker ^^ Men om inte tiden då jag ska göra det finns med så gör jag allt halvdannt och prickar i när det egentligen inte är klart bara för att det känns bra att pricka av :P Så det fick bli ett schema ^^ Följdes väl sådääär i slutet.



Precis, man blir trött av att tänka på skolan men det betyder inte att man aldrig mer vill tillbaka. Bara ta en liten paus. Och man får ju läsa kurser i USA. Det har jag alltid velat göra. Inte specifict USA, just det här att man tar en kurs man vill läsa och så läser man den. Men man hinner ju inte annars.



Jo körkortet låser än, men den öppnar nog upp det för än väl där :) Fast jag har precis fått ett "kommer jag våga åka bil helt ensam" utbrott :P Och nu snackar vi här hemma. Fast hey, bor man i stockholm med stockholms trafik kanske det inte är så konstigt :P



Okej om jag ska vara heeelt ärlig så skulle jag vilja hamna i Kentucky. Svårt att beskriva varför för det vet jag inte. Kan speciellt inte svara på frågan "vad finns där?" :P Men ja okej en sak: Kentucky Derby som jag önskade se när jag var liten. och okej en till: min underbara brevvän Amanda! Det verkar vara en neutral stat med lite småfin natur där det may or may not snöa på vintern och så. Jag är varken ute efter storsdad eller landet. Vill helst bo i ett samhälle typ. eller nått :PDu då? :)



Jag har en mejlvänn från USA, en han och jag minns inte riktigt vilken stat han bode i :P Vi har snackat i så många år. får ta och läsa våra gamla mejl. Annars är det verkliga brev jag skriver med mina andra amerikanska brevvänner. Det är inte alls konstigt att du gillar USA så mycket, jag har också länder jag är helt tokig i :) Det var som en dröm gick i uppfyllelse när jag hälsade på en brevvän i Finland förra sommaren och vi gick på en festival där. Alltid velat åka till finland, det var verkligen coolt! Och så såg vi "Sonata Arctica" live :) Fick också en kram av sångaren i Bleach. Han var rätt söt faktiskt :P



Vet du, när jag läste i teroiboken upptäckte jag att tre kapitlen (yaaay... tre av femtiotusen...) var riktigt intressanta! Människan var mycket psychologi, miljö var mycket om miljö och det är jag också intresserad av och till sist om olyckan är framme. Tycker livräddning är allmänt bra att kunna. Om man läste dessa blev det genast intressantare att plugga och då kunde man ta tråkkapitlen på en och samma gång :) Plus att jag hittade på saker som var svårt. T.ex motorhuven. Bromsvätskan hade gult lock - precis som att man ska bromsa när rödljuset blir gult :P Haha typ så. JUST bromsvätskan kom på provet också så yaay ^^. Sen kylarvätskan. Ett runt, kalt blått lock. Kyligt... och spolarvätskan. En blått lock som ser avlångt ut, som att det blivit lite bortspolat. Långsökt men det hjälpte och det är huvudsaken, right? :)



Köra upp gör jag om några dagar :P aaaah. aaah. ah. Såååå nervös. Men nu tar jag det lugnt. Går det inte, bokar man en ny tid, inget mer med det. Har du börjat fundera över när du ska köra upp? Förresten, fyller inte du år snart?



Ha det så bra :)

Kram

2009-08-26 @ 18:24:17
URL: http://plajnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0