Mina ögon svider och det är 3 veckor kvar i morgon

Fy vad jag är trött!! Sitter här på jobbet och har det så tråkigt så att jag avlider snart. Idag kommer bli en jobbig och otroligt lååång dag!
I helgen som gått har jag träffat Emelie varit på bio, fikat, shoppat och sett pride paraden!!
Bion vi såg vad Sommaren med Göran och det var sjukt bra, hela salongen skrattade och den var så söt och rolig! haha jag tycker verkligen att man ska se den, för den var faktiskt bra!! I lördags så var vi ju då i Stockholm för att se på pride paraden. Jag har inte sett den tidigare så det var roligt att se lite av den och alla människor, efter paraden var slut satte vi oss på ett fik och åt sen började vi gå mot bilen och så åkte vi hem. I går var också den ända lediga dagen denna veckan och det märks verkligen för jag är helt slut och jag vill verkligen sova..Men nu ska jag jobba ytterligare i 4 dagar sen äntligen får jag ledigt i 6 hela dagra då far jag till Norge!! :) hoppas alla mår bra, för det gör inte jag ;)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hehe, receptet är från Leilas " a piece of cake" kakbok...det finns säkert att hitta på internet..du vet ju namnet:) Lätt värd att göra massssa gånger!!!

2009-08-02 @ 21:09:27
URL: http://pilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0