Sista dagen på turistbyrån!

Sitter på obbet nu och har det tråkigt, det är ju inga folk här inne så det finns inget att göra förutom att sitta vid datorn och nörda sig! men men jag får ta och se det positivt det är nämnligen SISTA DAGEN för mig på Trosa turistbyrå och det känns faktiskt helt underbart!! Ska bli skönt att inte ha ett jobb, haha jag låter jätte lat säkert men det är sönt att veta att man inte har bokat upp en helg till jobb, man kan göra vad man vill och det är SKÖNT!!

Juste, jag har ju inte skrivit på ett tag då jag tänkte berätta lite nu va.
I onsdags och torsdags var jag första gången på min APU(praktik) plats. Jag var här i Trosa på en klädbutik som heter Klädkammaren. Det var super kul och Kerstin och Eva som jag jobbar med är världens gulligaste, så himla snälla! Jag fick göra lite olika saker och fyy vad jag hade ont i hela kroppen sen när jag kom hem. Man är ju inte vad att stå och springa runt så mycket liksom. I fredags så hade vi vår första riktiga schema skoldag då vi bara satt och pratade och lyssnade på måndagen och tisdagen. Så fredagen igår vad lite jobbig men ändå skönt att veta vad man ska göra. Vi har projekt arbete på fredagarna mellan halv 10 och 16.00, så det blir mycket att göra på de dagarna, men det var roligt för vi har UF i 3 timmar och det är skit bra.
En sak til bara. Tänkte bara för skojs skull fråga er om ni har något som ni stör er på i vardagen? Alltså nått problem som ni tycker är jobbigt? ni kasnke inte förstår vad jag menar men men ;) haha
ha det super bra!! :D

Kommentarer
Postat av: syster

hoppas du har spart en massa pengar nu ;) för nu har du ju ingen inkomst utöver studiegrejen :P kom ihåg det.

Fortfarande inte sugen på att åka som aupair?

2009-08-30 @ 16:16:42
URL: http://worldwide.webblogg.se/
Postat av: Anna

Sv: ellerhur det tycker jag med ! Har faktiskt sagt nej till en familj där de sa att det inte alls fanns många au pairer men nu har jag hittat en som faktiskt bor ungefär där nu, och pratar med henne och får se vad hon säger :)

2009-08-30 @ 18:57:00
URL: http://tredjemaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

DÅLIG UPPDATERING SYSTER

2009-08-31 @ 18:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0