Snart ett minne blott. Sorligt? inte det minsta!!

Japp, snart är turistbyrån (mitt sommarjobb) ett minne blott och jag hoppas att det inte flyter upp till ytan igen för det vill jag verkligen inte. I början var det kul, massa folk och mycket att lära. Nu är det inte många som komemr in och vill ha hjälp med något ch jag kan inte påstå att jag kan lära mig något nytt mer om Trosa, det finns inte så mycket att lära egentligen och mitt huvud är redan fyllt på den fronten. Så nu har jag bara 4 dagara kvar sen är det slut med jobb! Det ända jag komemr sakna är PENGARNA!! Åhh det var verkigen roligt att få sitt lönebesked idag! tjihooo säger jag bara!! ;)

Nu är det heller inte länge kvar tills jag fyller 18 och då slipepr jag vara en av de som är "bara" 17 och det är också så himla skönt! :D Inte för att jag kommer ändras så mycket när jag fyller 18 men det känns som att man känner sig lite friare då, man får styra lite mer i sitt liv, ilket kan vara skönt i vissa lägen ;) Så om 13 dagar så blir jag en "lite" friare Cassandra!!

Om 6 dagar börjar skolan. Det ska faktiskt bli ganska så skönt eftersom att man baras er farmåt nu och man vet att man bara har ett år kvar att hålla ut! Sen så är det över, det komemr säkert gå snabbt och det hoppas jag! Jag vill ju åka till USA nu så jag skulle mer än gärna vilja att min student var kommen redan nu, men nej, ett år kvar sen så smäller det! :)
Såå på måndag nästa vecka är det sista gången jag kommer gå till skolan för första dagen i gymnasiet efter ett sommarlov! LOVE IT! :D

Nej nu ska jag äta choklad och dricka te ! ha det bra! :D

Kommentarer
Postat av: Lollo♥

vadå :o HAR DU INTE BÖRJAT ÄN?! D: lyckost :( Men grattis i förskott :D



sv: haha OM det komemr vara. jag kommer kollapsa när jag ser ett utomlands nummer på min mobil, HAHAHH jaha okej :o ja på måndag hoppas jag på att jag har mitt körkort :P

2009-08-20 @ 16:03:38
URL: http://anystar.blogg.se/
Postat av: Anonym

men vet inte hur man fixar design -.-

OCH vettu vad!? jag är TILLSAMMANDS MED MIKAEL vet du ;)

2009-08-20 @ 17:47:26
Postat av: Amira

choklad låter gött det ;)

vart ligger trosa förresten??

eller du bodde la där?

Och vilken organisation var det du tänkte åka med nästa höst/sommar? ^^

2009-08-20 @ 17:48:32
URL: http://amirasresa.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej Cassandra, det är Maria du skrev en fråga på min blogg och här kommer svaret:)

Jag va också jättenervös i början om att jag inte heller kunde aktivera barnen, men det där löser sig jag lovar. Jag tar hand om tre barn (tvillingtjejer 5 år och en pojke 7 år), och dom leker väldigt bra med varandra. Vi brukar åka till parken och leka, till bibloteket, playdate med andra au pairer och deras barn, åka till poolen och bada, besöka Oakland Zoo och mycke annat. Nästa vecka börjar barnen skolan, då jobbar jag på morgonen frukost kör dom till skolan osv. Sen hämtar jag dom vid 3 tiden, sen har dom aktiviteter som till exempel fotboll, musik osv. Men du behöver absolut inte oroa dig för det, i USA är allt annorlunda. Här finns massor att göra och värdföräldrarna vet var allti finns och vad barnen gillar att göra, det kommer absolut inte vara något problem för dig jag lovar. Om du har mer frågor svarar jag gärna:)

Kram Maria

2009-08-21 @ 06:38:08
URL: http://mariajosefina.blogg.se/
Postat av: Emma

det måste gå snabbt för annars vet jag inte vad jag gör! haha, men jag tror faktiskt att det kommer göra det! rätt va det är så är det april liksom och då är det bara två månader kvar! hoppas det går fort!

2009-08-21 @ 09:12:55
URL: http://lifeofemma.webblogg.se/
Postat av: Amira

OkOk!!!

Jag har valt bort CC typ helt nu!!

SI eller STS it is ;) for me.........

Vilket datum planerar du att åka nästa sommar?

2009-08-21 @ 10:27:54
URL: http://amirasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0