Srämmande opepp

Jag är så sjukt opepp på att åka som aupair just nu så det är inte sant. Jag börjar tvivla på att jag ska och vill åka och jag är inte alls lika engagerad som förut.. Jag vet inte varför men det bara är så och det är så jobbigt, för om jag inte åker som aupair vilket jag vet att jag innerst inne vill så vad ska jag då göra efter studenten? Jag vill ju göra något och se andra platser men hur?
Opepp klär mig inte, i allafall inte vad jag tycker, men jag hoppas verkligen att det släpper snart. Det här suger ju. Ja jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att jag ska bli mer uppspelt och allt jag ver förut, förslag?

Kommentarer
Postat av: Trees

Det kanske beror på att du har ett år i skolan kvar.. det känns kanske långt borta? Jag var också jättepepp i typ ettan av gymn men det god ut fram till studenten, sedan började ja lipa när jag insåg att jag ville åka haha.. aja, Det kommer nog tillbaka ska du ssee:D

Jag åker till England för jag älskar det så mycket. + att det är europa, eftersom jag åker privat blir det billigare med allt=)

2009-08-26 @ 21:30:51
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Anna

haha det kommer nog tillbaka ska du se !! jag har också upp och ner ff och jag pratar med olika familjer från och till :P haha

2009-08-27 @ 12:00:29
URL: http://tredjemaj.blogg.se/
Postat av: Jasmine

det kommer nog tillbaka ska du se.

jag har varit lite opepp ett tag, men det är mest för att det är myccket med universitet nu och det där med körkortet som oroar mig mest.



det är ju ett stort beslut men det ska nog ordna sig :)

2009-08-27 @ 15:34:45
URL: http://jasmineisaksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

gør något annat då? jobba i australien ett år sammen med mig!? :D

haha ha det fint systeryster, vi hørs :D

2009-08-28 @ 23:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0