1 månad!!!

jajjamensan! alla vi som gick ut tvåan i somras ska vara glada! okej dom som tog studenten i somras kan ju vara ännu gladare att dom slipper skolan nu! men ändå! Vi som börjar trean snart om 1 månad har för tusan bara ett yna pytte litet år kvar i skolan!! alltså jag tycker det är helt sjukt vad tiden har gått snabbt i gymnasiet! :D
som sagt en månad kvar på vårat sista sommarlov! jobbigt att lovet snart är över men det känns ändå bra eftersom att man vet att om man går i skolan nu och jobbar på så är det liksom slut sen, det är över!

jaja jag tycker i allfall att det ska bli helt okej att börja trean om en månad! :D
vad tycker ni? suger det som vanligt att sätta sig vid skolbäken?! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

usch, sommarlovet har försvunnit alldeles för fort i år! För mig är det nästan så att varje år längtar jag till att skolan börjar igen men efter kanske bara 2 veckor så har jag ingen aning om varför jag gjorde det!

dock har jag bestämmt mig för att det här ska bli ett plugg år. Det är sista året nu, det kommer bli väldigt mycket med både skolan med nya kurser och projektarbete, körkortet och au pairadet men sen är det över! Tänk när vi står utanför skolan om bara mindre än elva månader och faktiskt har tagit studenten! :D



just nu funderar jag mest mella SI och STS. Jag är väldigt velig av mig men just nu känns det i alla fall som att CC är helt ute ur bilden. men vi får som sagt sen, hur ska jag någonsin kunna bestämma mig? :P



jag har ingen aning om hur många timmar jag kan ha, det är ju över 200 vet jag i alla fall men det kanske är något liknande det du har :)

2009-07-24 @ 18:30:46
URL: http://lifeofemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0