ännu en dag avklarad!

Dagarna på sommarlovet är alltid dom som går snabbast!! varför måste det vara så?
jag tycker det är orättvist men o andra sidan så är det ju rätt skönt iallfall när man jobbar ;)
Min dag idag bestod av jobb från 14 till 19, skulle egentligen ha jobbat 11 till 19 men eftersom att jobbet blev bjudna på lunch på sävö krog så fick vi istället för jobba en gratis lunch som var mycket god. Kom precsi hem och ska precis äta, tror också att mitt cdon.com paket kom idag med tre filmer nämligen ......TWILIGHT!!  och sen bröllopsduellen och what happens in vegas! så ikväll blir det en lugnt kväll igen meed lite twilight!! :D
hoppas er dag vart bra! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Nej det har faktiskt inte varit så jobbigt, de 3 första månaderna så kändes det inget alls sen började jag sakna allting i Sverige jätte mycket men nu känns det toppen igen och jag älskar det här!

Vad kul att du ska åka iväg! Du kommer inte ångra dig =)

Bara att fråga om du undrar något!

Kram

2009-07-14 @ 00:49:31
URL: http://emmschen.blogg.se/
Postat av: jessica

hej =)



allt har borta i Usa ar sa annorlunda, de ater annan mat, de kor annorlunda, ja allt ar nastan annorlunda, men som tur ar ar inte alltid annorlunda nagot negativt =)

nar du aker hit sa ar mitt rad att inte prata med dina foraldrar eller basta kompisar pa telefon eller pa skype de forsta veckorna, de forsta veckorna ar svarast att ta sig igenom men om man klarar de sa kommer aret ga sa fort =) visst sa kan du maila med den eller prata pa msn , fascebook med dem men det ar mycket jobbigare att se personen eller hora dens rost =) sa det radet far du av mig =) Ring dem nar du kanner att du ar redo for det =)



ha det bra =) Kram

2009-07-14 @ 13:29:56
URL: http://jessicainusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0