har ingen ork ;)

jag orkar verkligen inte lägga in alla bilder från min mobil till datron, det tar sån hiskeligt lång tid nämnligen men jag lovar att jagska göra det snart, men idag blir det i allfall inte ;)
Dagen började klockan 10.00 med jobb jobb ovh jobb, det rullade på och det gick ganska så fort måste jag väl ändå säga. Fick faktiskt den stors äran till att vara vittne till en vigsel som skulle hållas på övervåningen i rådhuset där jag jobbar, det var väldigt mycigt och snabbt gick det. Kvinnan och mammane som gifte sig var jätte trevligga och jag och det andra vittnet fick<varsin chokladask som tack för hjälpen ;) gulligt!
Jobebt slutade tre så då cyklade jag´hem och packade upp hela väskan så nu är alla saker upp packade och alla kläder är i tvätten. Mitt rumm är städat och fint nu, skönt.
Ikväll ska jag nog bara vara hemma, är fortfarande trött och i morgon väntas det mer jobb, huvvaligen.
men men hoppas ni haft en bra dag i allfall!! :D

Kommentarer
Postat av: Amira

jag förstår dig!!

När jag kom hem ifrån student resan på Mallorca, var det skit tugn att lägga in bilder på datorn och på bilen! Men snälla ett kort kan du la lägga ut!? Typ det mest roliga eller ngt! :P haha

ps! jag pratar med en familj i New Jersey! =) <3

2009-07-11 @ 18:41:35
URL: http://amirausa.blogg.se/
Postat av: Amira

Ja! tills nu verkar de jätte bra faktiskt!!, bara det med nöt allergin med tjejjen, fast det gäller att bara ha kontroll och lära sig mycket utav det!



Jag är på för en utmaning!!!!

Jag har skickat mail till hostmom, och nu får vi se hur det blir med det och så! =)

2009-07-11 @ 20:38:35
URL: http://amirausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0