i went insane!

igår då då, så blev det som så att dagen startae mycket bättre än dagen innan, jag var nämligen lite mer positiv, så det var skönt, Vid halv 12 så åkte vi och badade, men jag badade inte utan jag blev uppäten av massa äckliga flugor, knott, getingar, mygg m.m. det var sjukt mycket sånt där flygfän, men det kasnke inte var så kostigt eftersom att där vi badade så var det tajta skogen runtom. men men , sen efter lite klagomål från mig och brist på sol så åkte vi hem. Vi åt lunch och sen åkte vi till greanan! :D såklart övningskörde jag upp dit, och ´fyy vad jag hatar sthlm med alla dessa fotgängare överallt, alla rödlysen som det bara är 50m emellan..jag klarade det i allfall och jag tyckte faktiskt att jag var rätt så duktgt )
så vi gick på grönan och åkte lite roliga attraktioner men höjdpunkten var ju såklart insane, den var sjukt rolig och läskig då jag satt och gallskrek hela tiden och mina ögon stängdes reflexmässigt, haha men kuul det var det, så jag säger bara det är ni på grönan så MÅSTE ni åka insane det var sjukt roligt!!
oj shit, nu måste jag slänga mig på cykeln börjar jobba om några minuter! hörs sen! :D


jag fick lite panik när vi satt där den röda saken är längst upp, vilken utsikt men fyyy så läskigt!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh den verkar väldigt läskig! Har inte vart på grönan i år så jag har inte haft chans att prova den, men vågar man (om man är katastroftänkare) ? :P

2009-07-23 @ 17:00:00
URL: http://plajnis.blogg.se/
Postat av: Viktor

den verkar superläskig!

är det inte liksom läskigt när man hänger upp och ner och snurrar liksom ? :) hehe

2009-07-23 @ 17:04:48
URL: http://viktorgardhammar.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jaa det hoppas jag verkligen :D jag är såå taggad!!

2009-07-23 @ 21:07:46
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/
Postat av: Emma

usch, den hade jag aldrig vågat mig upp i!!

2009-07-23 @ 22:09:12
URL: http://lifeofemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0