ingen uppdatering

det blev ingen uppdatering igår men det gör inget, hoppas jag, tänkte att jag kunde skriva vad som hände igår nu istället.
Såå igår var min första lediga dag sen jsg kom hem från Malta det var riktigt skönt att inte behöva tänka på att hinna med någon buss och hinna äta frukost i tid eller  ställa klockan för att gå upp och jobba, jag kunde sova hur länge jag ville! det var as skönt, men ändå så sov jag inte så speciellt länge om man säger så, jag vaknade vid tio ungefär och hoppade in i duchen, sen ringde emelie och så skulle vi träffas nere på stan. Vi tog en lång fika och sen gick vi runt lite i väntan på att hedvig skulle sluta jobbet.

vi cyklade till trossen och så kom hedvig och vi alla tre cyklade ner till torget igen för att äta lunch på rhodos som är en grekisk kolgrill, det var väldigt mysigt och väldigt gott. Efter maten och lite prat skulle hedvig färga håret så då for jag och emelei vidare, vi blev upphämtade av Dino och vi åkte till Stockholm för att lämna någon bok, och sen så åkte vi även till Barkarby quality outlet(tror det heter så) , det var ganska så roligt, hade inte allt för mycket pengar så jag kunde inte handla så jätte mycket men det blev i allfall en väska till mamma och en bok till mig! kan ni gissa vilken! ;) en bok ur twilight serien såklar, nämnligen 3, så nu har jag 3 och 4 men inte 1 och 2, så dom ska jag också köpa snart! :D
Sen när vi kom hem vid ungefär halv 10 så kollade jag på 17 again, som var ganska så bra! någon som sett den? vad tyckte ni? :)
juste! sen såhade även mitt paket kommit idag, jag trodde att det skulle komma íförrigår men det kom i går och jag blev super glad, paketet innehöll filmerna: twilight, bröllopsduellen och what happens in vegas, sen även en bok: en shopaholic i väntans toder eller något likna´nde!! så nu är jag väldigt glad och idag blir det att titta på älskade twilight!!! :)
jobbar dag för min del också! hoppas ni har det bra! väderet är fint här iallfall, alltid när jag jobbar också! såklart!
hejs!

Kommentarer
Postat av: Emma

åh filmerna är ju såå bra! och boken också för den delen för som du kanske har märkt så är jag ett stort shopaholic "fan" ;P menhur hade du det på malta då? av det som jag hunnit läsa nu så verkar det som att du hade det riktigt gött! :D

2009-07-18 @ 21:24:35
URL: http://lifeofemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0