konstigt

känns så kontigt att vara hemma i Sverige igen och i lilla Trosa och detta väder.
okej, jag har bara varit borta i tre veckor men ändå så känns det så konstigt, jag hade hur kul som helst men nu när jag är hemma så känns det som det var en evighet sen jag såg allt det här som jag ser varje dag nu.
kom hem igår som sagt vid 7 och tyvärr så skulle man ju upp med tuppen idag och jobba!!
fyy fan vad trött jag var i morse jag ville verkligen inte jobba i dag, jag är helt slut, jag har inte packat upp allt än och jag har inte hälsat på alla mina vänner!! : jag vill inte jobba nuuu juu
men men man kan inte få allt här i världen så nu sitter jag här på trosas turistbyrå och sliter..haha fick i allfall en liten lyckokick i morse då jag träffade emelie!! :D det var roligt att ses igen ! :D
vad har ni gjort här hemma i sverige då i tre veckor! :D i wanna know! :D
ps, bilder och sammanfattnig av resan komemr inom kort jag lovar ;)

Kommentarer
Postat av: Helene

Ja det var himla härligt att klara provet, med tanke på att jag kuggade första gången :P

Vad roligt att du följer mitt liv här på andra sidan klotet! Har du tänkt åka iväg direkt efter studenten eller vad är dina planer? :)

2009-07-10 @ 19:48:06
URL: http://helene10.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej pungen :D kul att du är hemma igen;D!!! pusss

2009-07-11 @ 13:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0