lediga dagar gillar man mest

ledig ledig ledig!! åtminstone en dag iallafall! :D
vaknade runt halv 12, 12, det var SÅÅ skönt att få sova ut ordentligt och inte behöva gå upp tidigt och ställa klockan och stressa iväg till jobbet! gick upp och åt fruksot, tittade på en film, sen skulle holmarna åka hem så vi sa hej då till dom. Kommer inte ses igen förens i jul, tråkigt men sant! . sen har jag städat mitt rum idag, ganska tråkigt men det behövdes verkligen, hela dagen har varit riktigt seeg och ikväll ska jag nog inte göra något, hoppas ni haft en underbar dag! :D
förresten, jag funderar på att åka med STS iställer för CC! någon som kan säga något om STS? eller är det någon som ska åka med dom eller funderar på det?:)

Kommentarer
Postat av: Emma

jag har faktiskt också börjat fundera mer på sts den senaste tiden! har pratat med två tjejer som tycker att det verkligen är jättebra, man kan se många olika familjer i matchningen osv så att man inte bara kan få en åt gången som på CC. Sen så är det billigare än CC också + att jag tror att det bara är hundra timmar av erfarenhets timmarna som man behöver utöver släkten och det får jag faktiskt ihop! så jag har börjat fundera på STS mer och mer, CC är snart heöt ute ur bilden, just nu är det SI och STS som gäller för mig :)

2009-07-21 @ 23:48:42
URL: http://lifeofemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0