Malta - 3 dagar kvar!!!!

hittade ett internet cafe har vi bor tyvarr sa hittade vi nite det forens nu...
iallafall sa tankte jag bara skriva lite om hur jag har det...
jag har det saaa sjukt bra har nere och vadret och allt ar skit bra. varmt varje dag och vi har solat och badat massor. vill faktiskt inte aka hem och det kanns lite jobbigt att jag bara har tre dagar kvar har nere pa denna vackra o.
hoppas ni alla haft det bra utan mig hahaha skamt och sido... <)
nu rinner dator tiden ivag men vi hors ju snart jag kommer hem pa torsdag och da skriver jag igen!!!
ha det saa bra! >D

Kommentarer
Postat av: Emma

kul att du haft det så bra! :D

2009-07-06 @ 21:33:03
URL: http://lifeofemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0