nu e jag allt helt trött. . . .

Mhm det kan man verkligen säga, jag är helt slut i huvudet, jag är så himla trött och jag önskar bara att klockan ska vara tre så att jag kan få lämna jobbet. Jag är såååå uttråkad! men minda och emmeli kom in en stund förut så då fick jag lite energi men nu är den slut och jag är dödshungrig också!! :D idag blir det att bara dö hemma en stund i allfall, måste få tillbaka mina krafter om jag ska orka någonting ;) senare runt 6 så skulle det nog bjudas på lite volley boll nere i hamnen, rooligt! hoppas inte att det är upptaget bara ;) efter det kanske men bara kanske så ska vi titta på harry potter ida! :D jag är inget harrypotter freak det kan jag lova, men jag tycker att det är såna filmer som ala borde se för att . . .ja man bara måste det oh jag gillar ju filmerna ;) så vi håller tukmarna för att det ska bli bio för min del ikväll! :D right? back to work as always then! later!

ps. emelie har åkt på familje semester nu i en vecka så det kommer inte vara lika roligt nuuu! men vi ses snart igen! eller det måste vi verkligen!

hoppas ni har det bra! höreS!



Kommentarer
Postat av: Emma

glömt skriva det innan men du har riktigt snygg design på bloggen nu! tummen upp! :P

2009-07-18 @ 21:32:09
URL: http://lifeofemma.webblogg.se/
Postat av: JOANNA

det är egentligen för sent, men låt gå!



kramar

2009-07-19 @ 11:05:50
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: JOANNA

ingen fara:)

2009-07-19 @ 11:29:29
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0