pirrig i mageen jaoo, men det är något bra I think?!

jag kunde verkligen inte sova iår, jag var så uppspelt men ändå trött. . jobbigt det där
igår blev det lite ändrade planer för vår del, vi skulle ha spelat volley boll och ha middags picknick nere på gräsmattan i hamnen, så vi åt och spelade volleyboll i ungefär en timme sen hälsade regnet på, inte kul, himlen var aldeles mörkblå och det åskade och blixtrade, mhm läskigt. Så vi packade ihop alla våra saker och eftersom att vi var åtta stycken (4 vuxna, 4 ungdomar) så fick jag och emmeli sitta i bakluckan,hm det var en upplevelse som jag inte kommer göra igen.
När vi kom hem så besätmde vi oss för att åka till heron och titta på den nya harry potter, det bev lite fram och tillbaka diskussioner men tillslut var vi på väg ! :) När vi skulle gå in till bion möter vi upp emelie och Co, och det är såklart alttid lika trevligt ;) hälsade lite på dom, sen började filemn.

filmen var bra, men jag tycker att man satt och väntade på att något stort skulle hända, att dom skulle börja slåss och härja runt lite så jag blev lite rastlös faktiskt, jag måste faktiskt säga det även om jag inte vill, men så var det, men kanske kan det berott på att jag var så trött, man vet aldrig ;)
sen kom vi hem vid typ 1 och jag dog, eftersom att jag skulle jobba idag och jag visste att jag skulle vara helt död om jag inte somnade fort som attan! men såklart så kunde jag inte somna, jag kunde verkligen inte det, jag hade en konstig känsla i magen oh det har jag fortfarande och jag vill verkligen att den ska gå bort, även oom det är något bra. ;)
så nu har jag lättat på hjärtat lite ;)
måste faktiskt säga att igår var en bra dag i cassandras liv! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, kunde inte heller somna igår! visst är det irriterande, man blir så himmla frustrerad på sig själv liksom!

Grejen var den att vi hade hyrt en stuga i kalmar men största delen av semestern spenderade vi på Öland, så nu har jag enligt mina föräldrar sett allt som finns att se på öland från norr till söder, så nu behöver jag ju inte besöka den ön igen ;P

2009-07-19 @ 17:35:46
URL: http://lifeofemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0