tråååkigt

mhm, jag har det väldigt tråkigt just nu...
sitter på jobbet och har absolut ingenting att göra, allt som går att göra är gjort och det är inte så många turister eller besökare då det är söndag och alla affärer är stängda.
Så här sitter jag med en bok och läser och väntar på att klockan ska bli tre så att jag ska få cykla hem.
vädret börjar faktiskt bli bättre och jag hoppas att på mina tre kommande lediga dagar så ska jag kunna bada och sola åtminstonde en gågn ;)
hoppas ni alla har det bra!! :) hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Amira

fina bilder du lagt upp!

Och tänk, det sista året på gymnasiet kommer gå sååå fort, och sen ska du plötsligt dra till USA!

så du har mkt att se fram emot!!

STUDENTDAGEN -var det bästa i livet, så jävla roligt vi hade!

USA - the time of your life!

hejsvejs! :D <3

2009-07-12 @ 16:07:26
URL: http://amirausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0