what happens in Vegas

Det är ju inte så konstigt att jag inte kan sova länge på mornarna! mina otroligt inte så hjälpsamma rullgardiner är ju aldeles för ljusa! usch  det är verkligen jobbigt. Idag tillexempel vaknae jag vid typ 10 okej jag kunde gått upp då men jag ville verkligen sova längre eftersom att jag var så trött igår, men det går verklgien inte att somna om när det är så himla ljust i rummet, jag blir lite smått galen, men men då vet man att jagvalltid är uppe med tuppen i allfall!
Såå idag gick jag upp vid typ halv 11, övningskörde med mamma en stund ochsen åkte jag hem och åt frukost/lunch. Sen tittade jag på what happens in vegas och jag måste säga att jag gillar den, den är mysig och söt :)
nu har jag precis duschat och vid 4 halv 5 ska jag möta carro för en sen fika, sen ikväll blir det att grilla med emelie och några till! tjoho roligt! just jag jobbar im rogn, ovanligt va?
ha det så länge!





vem vet jag kanske är här om ett år! haha spännande! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0