2 juni

ohh snart är det över allihop!! snart är skolan slut för denna termin och för vissa lyckliga så är hela jävla skolan slut, det känns seriöst helt sjukt och overkligt men ack så skönt det ska bli.
Idag regnar det och det suger, jag menar vart tog sommar vrämen som var och hälsade på i går vägen!!?? jaja, som sagt det är inte alls långt kvar till sommarlov nu så nu får man kämpa in i det sista.
Idag hade vi ett sista läxförhör i svenska B och en redovisning i näthandel B så det ända som återstår att göra i tvåan är:

- relansering redovisning i morgon
- lämna in en svinn broschyr i morgon
- Bli klar med en butik i morgon
- göra klart en resultatbudget på fredag!!

Sen är det över! i know it's sick!
Åh just det ja, det roligaste och spännadne hittills är att vi innan sommarlovet får reda på vilka som får åka på utlandspraktik i höst eller vår i tean!! :D jag hoppas och jag tycker verkligen att ni ska hålla tummarna för mig! ;)
nej nu ska jag plugga lite till redovisningen i morgon, det är slutbetyg för den kursen och man vill ju ha det bästa ;)
ha en bra dag även fast det sorligt nog regnar! ;)


Kommentarer
Postat av: Amira

Åh, hoppas du verkligen får praktik utomlands!

Ett minne för livet vill jag lova! :D

Vilka länder var det ni kunde få det i??? =)

2009-06-02 @ 16:53:22
URL: http://amirausa.blogg.se/
Postat av: Emma

åhh jag vet!, snart är det slut :P

2009-06-02 @ 17:53:24
URL: http://lifeofemma.webblogg.se/
Postat av: Amira

Jag var ju i Holland och gjorde Praktik! sedan var jag på kulturell grejj i Italien och skulle ha haft praktik i en stad norr om Rimini, men det blev aldrig av! Synd, men holland var så jävla roligt! Och jag tror att både England och det andra är super kul!!!!

Hoppas, Hoppas, Hoppas :D

2009-06-02 @ 18:44:18
URL: http://amirausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0