FÖR JAG HAR BARA ETT ÅR KVAR!!!

ÅHHH jag vill också ta studenten idag!!! eller nej kanske inte idag då vädret verkligen suger, men imorgon kanke ;) haha
ja ja det är i allfall mitt sista sommarlov och man säger så och jag tycker det är hur skönt som helst. Vissa tycker det är tråkigt och lite jobbigt då de är nervösa över att de inte vet vad de vill göra när de tagit studenten men efetrsom att jag redan vet vad jag ska göra så är jag lycklig just nu!! :D

Jag var så vacker idag på min skolavslutning så jag tänkte visa det... hahah ja jga är faktiskt ironisk


jag hade på mig ett randigt linne och en svart midjekjol så jag fick mils långa ben, det såg faktiskt lite roligt ut ;)
Gräshoppa stuket ungefär ;)


Som sagt jag var verkligen vacker!!! :D

Hoppas lla som tagit studenten får en bra sommar och alla tvåor som har sitt sista sommarlov njuter av det till max!! det tänker i allfall jag göra! :D

Btw....

6
D
A
G
A
R
    KVAR TILL MALTA HÖRRNI!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ser håret ut?

mailen tack :O

2009-06-13 @ 09:41:50
Postat av: Anonym

sötunge:D // din klitt

2009-06-13 @ 13:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0