It's cold out there

Burr och usch och blä och fy.
Vädret suger och jag fryser arslet av mig så fort jag går ut, jag hatar kylan ja!!
Började klockan 12 idag så det blev en härlig sovmorgon för min del.
Mamma och pappa åkte till Samos i morse vid halv 4, deras plan skulle väl gå vid kvart i 7 så de landade vid 11, och jag är verkligen inte avundsjuk på dem, nej nej, jag stannar hellre hemma här i kalla trista sverige och gottar mig i regn ocg rusk, det är lugnt...
Efter skolan åkte jag, geronimo och farmor ner till stan för att möta upp louise med emilia och didrik, vi åt och sen gick vi till geronimos klass-brännboll, tyvärr så vart det för kallt så jag åkte hem ;) så nu sitter jag här och har börjat slappna av lite. Jag har INGENTING  kvar att göra eller lämna in mer i årskurs 2 !!! så jävla skönt!!!
imorgon har jag sovmorgon så jag börjar tolv för att ha en lektion och så slutar ja halv 2, hmm, ne inte speciellt värt att åka in till Nköping för det men men.
Nu ska jag fixa lite här, men jah hoppas ni haft en bra dag! :D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha jaa, vad e det för fel med det da? :P vill du möta mig? :P

2009-06-03 @ 23:28:14
URL: http://nathalieagren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0