Last uppdate för 3 weeks

okej, nu blir det den sista uppdateringen här i bloggen på tre hela veckor!!
ska bli grymt skönt och kul att åka från Sverige och bara vara i solen och slappa!
jag hoppas det blir en minnesvärd resa, men det tror jag ;)
Jag vet inte om jag kommer att kunna uppdatera där nere men titta gärna in då och då för det kan ju hända att jag uppdaterar!! you never know!!
Vi hörs om 22 dagar!!! :D
tills dess så får ni ha det så bra! :D
puss på er!!

Emelie och Cassandra drar och gör Malta snyggt och osäkert!!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

haha okej :P

Emma Björklund

Maskrosvägen 13

518 40

Sjömarken



hur ska jag klara mig utan min trogna bloggkompis i hela tre veckor? ;P

du får ha det jättebra där nere så hörs vi när du kommit hem! :D

bli lite brun åt mig med! ;)

2009-06-17 @ 21:36:33
URL: http://lifeofemma.webblogg.se/
Postat av: Amira

Åhhhhh!

Ha så jävla underbrt på Malta!

Njut av killarna och värmen<3

2009-06-22 @ 15:39:22
URL: http://amirausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0