Målet är nära nuuu

haha japp, två ynka dagar kvar nu det är allt jag har kvar i SVerige,, haha kanske låter löjligt haha som om ja ska flytta för evigt, men det ska jag självklart inte jag ska ju bara vara borta i tre veckor men ändå, jag tycker det ska bli sjukt rooligt!
Nu kommer jag då till det här sominlägget skulle handla om, hahaen lite rolig sak tycker jag. okej.
När jag är där nere i Malta så skulle jag verkligen verkligen vilja uppdatera så mycket som möjligt, men jag tror inte att det är så lätt att få tillgång till internet om inte min familj kan tänkas ha en dator som jag kan få låna lite då och då, men det vet man ju inte.
Jag kom då på idén om att jag kunde skicka vykort!! :D
haha alltså jag ska ju skicka vykort till min familj och mormor och morfar men jag tänkte att jag kunde skicka till er om det är någon som vill för då får ni en liten uppdatering där, fast inte genom bloggen, för jag gör det hemskt gärna! det vore roligt!: D
så om det är någon som vill att ajg ska skicka ett vykort så kan ni lämna er adress i kommentarfältet elelr så kan ni skicka det till min hotmail!! :D det vore as kuul tcyekr jag !
ha det så bra nu ska jag fortsätta jobba! :D

Mail: [email protected]

Kommentarer
Postat av: anna

tack :)

2009-06-16 @ 13:34:08
URL: http://aupairanna.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, sicken kul idé! :D

jag vill gärna ha vykort om jag får, även om vi kanske inte känner varandra jättebra, men det är alltid kul med post! :D

2009-06-16 @ 16:19:52
URL: http://lifeofemma.webblogg.se/
Postat av: Anna

Jag vill också åka utomlands nuu!! :P Jag har typ 5 veckor kvar tills vi åker till Spanien men jaa.. :P ändå ! det är ju inget fint väder häär!! :P haha :) Ha så jätteroligt!! //Anna

2009-06-16 @ 16:30:11
URL: http://tredjemaj.blogg.se/
Postat av: Emma

haha nej men vad kul, jag är också en "såpa tjej"! :P Tittar på alla serier jag har möjlighet att titta på och har lånat mina kompisars boxar flera gånger om :P fast de har lånat mina med så det går ju jämnt ut ;P känner mig också lite smått som en tv nörd, haha ;)



om jag kommer iväg så blir det london! new york hittade jag absolut inte en människa som ville åka till, men mamma har sagt att hon kan tänka sig att åka till london så jag håller tummarna! :P så vem vet, vi kanske syns ;P



jag har funderat lite på det här fotokolaget (hur stavas det? :S) man ska göra som de visar upp för familjerna, vet du om man ska göra det digitalt eller "på vanligt papper" liksom? konstig fråga kanske, men jag har alltid funderat över det :P

2009-06-16 @ 16:32:56
URL: http://lifeofemma.webblogg.se/
Postat av: Anna

Nej det är ännu inte matchat, men jag hoppas nog ändå att det blir så. Men vem vet, de kanske inte tycker att jag är rätt au pair för dem, vi får väl se och hoppas på det bästa :D

2009-06-16 @ 17:34:59
URL: http://tredjemaj.blogg.se/
Postat av: nathalie

du ska skicka kort till mig, ett för VARJE vecka. LOVA. mammas o pappas kort har inte kommit än, hon skrev säkert fel adress -.-

Presenter förväntar jag mig också, ja hade med till dig från malta så det är du skyldig mig ;)



Bjarne skausvei 10, 1362 Hosle, NORWAY

2009-06-16 @ 18:05:04
URL: http://nathalieagren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0