Malta språkresan

Idag fick jag ett väldigt smaskigt brev från STS hem i min brevlåda. Brevet innehöll bl.a. mina avgångs tider för avresan och hemresan, jag brydde mig självklart mest om tiderna för min avresa ;) haha
så så här ser det ut:

Torsdagen den 18 juni åker jag och Emmeli från Arlanda flygplats till Malta.

Tider:

- Planet lyfter från Arlanda kl: 06.00
- Vi språkrese deltagare ska samlas för incheckning kl: 04.00
- Jag och min pappa åker från Trosa runt kl: 02.00-02.30
-  Jag går upp senast kl: 01:30

Jag tycker ioch för sig att det är mysigt och spännande att åka så himla tidigt så för mig är dessa tider adeles underbara! :D Jag längtra somen dåre och det roliga är att det bara är..........................9 dagar kvar!!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

wiie, bara nio dagar! hur känns det?! :P hur länge var det nu igen du skulle vara borta?



Grejen är den att jag har frågat all mina kompisar och antingen så har de inte råd eller så vill de inte åka till någon av de platserna vilket jag tycker är jätte konstigt i och med att de är två av de platserna som jag verkligen verkligen måste besöka! så jag förstår inte riktigt varför de inte vill dit?!



har inte riktigt bestämmt helt vad det ska gå ut på än men jag har några förslag. Det som jag vill göra mest är en sorts resebok, därav resan. Men eftersom inte resan antagligen blir av så har jag börjat fundera på något annat. Jag går inriktning estet musik och mitt huvudinstrument är cello så jag funderar på att göra något med musiken då. Har även funderat lite på att man kanske kan göra som någon sorts broschyr över skaer som man kan göra efter gymnasiet eller så skulle man kanske kunna ha hela den här au pair grejen som projekt. Men jag vet inte, vi får se. Du har inget förslag kanske? Vilket tyckte du lät bäst? Kram!

2009-06-09 @ 21:46:51
URL: http://lifeofemma.webblogg.se/
Postat av: matiillda

Gud vad skoj med språkresa:) bra sett att lära sig ett språk:)

2009-06-11 @ 18:45:10
URL: http://matiillda.blogg.se/
Postat av: Amira

Åhhh!!! Jag vill med åka dit!!!! :D Lyllos dig;)

du måste blogga där nere om du får tid till det:D

2009-06-12 @ 11:01:12
URL: http://amirausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0