NRJ in the park igår assåå..

Okje, det vart ju NRJ in the park för min del igår kväll.
Dagen började klockan halv 10 då Emelie kom till mig för att vi skulle fixa en sak, sen så åt vi frukost tillsammans och prata och lite sånt, sen så vid tio i tolv så cyklade vi ner på stan för att ta bussen till södertälje. Väl framme i södertälje så tog vi pendeln upp till Stockholm, och så fort vikom upp dit så gick vi till Mc Donalsd och åt ^^.

Efter det så blev det en runda på stockholm stora gator och vi handlade lite små grejor, sen så kom Anja och Joanna upp till Sthlm för att joina oss och då åkte jag anja och johanna ut till gröna lund. och emelie väntade på hennes pojkvän.
När vi väl var på grönan så kom vi precis när allt började, så vi började tränga oss allt längre och längre fram tills vi blev nörja med våra platser ;) Vi stod där och diggade till bl.a. Mando Diao, Måns Zelmerlöv och Swingfly och några till! :D

Det var en rolig dag ch det var mucket knuffandes och värkade vader som gällde ungefär hela kvällen, men det var det absolut värt och jag skulle verkligen göra det igen, superkuul! :D

Lite bilder från igår dåå:
( jag stavar kanske inte helt rätt men det får ni stå ut med ;) )


Janet


Dead by april


Milow


Flipsyde
haha den där tjejen i bakgrunden alltså, haha gud hon stod och juckade hela tiden och jag vet inte vad hon höll på med, hahah det var liiite roligt att se på och jag tror verkligen att hon äääälskar sig själv! Men det är ju bra ...

Kommentarer
Postat av: Emma

JAA, precis! men det kan vi väl stå ut med va?! :P

2009-06-12 @ 18:26:43
URL: http://lifeofemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0