Nrj in the park

Dåligt väder idag med, förvånande va?? bajs på vädret och yey på att jag lämnar skitvädret snart. 8 DAGAR KVAR!!
I allfall, idag var den sista skoldagen i hela 2:an för mig då då. Känns så otroligt skönt ska ni veta ;)
i morgon är vi lediga och sen på fredag är det dags att säga farväl till skolan för den här terminen men på återseende i höst...

Känns faktiskt lite overkligt att lilla jag ska börja trean i höst och att jag om ett år springer ut från skolan och skriker.. Helt sjukt, men ack så roligt!
Imorgon då då så ska jag och Emelie och kanske Hedvig åka upp till Sthlm och gå lite på stan och sen så vid 7 så ska vi till grönan för att gå på NRJ in the park, tjihoo, jag har aldirg varit på något sånt förut så det ska bli kuul! hoppas bara att det är uppehåll så att vi slipper bli blööööta.
just jag köpte ett par flippflopp i dag från H&M och ett par solglasögon från Åhlens. Ni vet det är ju så himla soligt i Malta så ögonen kommer bli helt uttorkade om man inte skyddar dem med solglasögon ;) hihi
hoppas ni haft en bra dag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0