Tomorrow?

ja, alltså jag är inte heelt hundra på stavningen av tomorrow men det ser bra ut i allfall kan man ju hopaps ;)
hahah, jaja idag har det varit bajs väder, som anligt. Det har faktiskt kännts som om att det varit höst eller något, det har varit as kallt, så jag säger bara det, thank god att jag ska åka till Malta om 13 DAGAR!!! :D shihuuuu!
Idag slutade jag halv 12 men eftersom att bussen tar lånt tid på sig så kom jag hem halv 2. jaja det är bättre än halv 5 i allafall. Idag kom även sussie, sarina och Malinda på besök, det var as trevligt eftersom att jag inte sett dem på ett tag, och Melinda hade gått och blivit med barn som hon ska ha i augusti, mmm gulligt! :D
i morgon så jobbar jag mellan 10 och 15 men det ska bli kul eftersom att jag och emma jobbar själva!! :D weii, haha får se hur det går, och jag tror faktiskt att vädret håller på att bli bättre nu! och det blir man glad över! :D
hoppas ni haft en bra dag och att ni får en bra helg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0