43 dagar kvar!!

Jajjamensan, nu är det banne mig nära!!!
Det är ju bara 43 dagar kvar tills jag och min älskade vän Emelie åker till MALTA!!
Vi ska dit på språkresa och vi ska vara där i TRE låååångaveckor !!
Åh vad jag längtar. Jag vill bara att dagarna ska gå och att skolavslutningen ska vara i morgon!!
Inte nog med att vi två ska åka på språkresa utan den dagen vi ska åka så är det den första gången vi ses igen på typ ett halvår, då hon flyttade till Malaysia i julas!! :) Åhh miss my friend!
Hoppas ni haft en bra dag i allafall!!

Håll ut, sommaren närmar sig allt ska du se ;)
















Jag och Emelie på nyår! <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

JA DU HAR BLOGG! :D ska läsa varje dag!! :D

Btw, jag älskar bilderna på din header, du är så fin i ditt hår! :)

2009-05-06 @ 23:09:56
URL: http://nathalieagren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0