Favorit i repris va?! ;)

Favorit i repris, alltså med andra ord, fika med Emelie idag igen ;)
alltid lika trevligt och roligt, speciellt med det här vädret också! Me like sunshine you know!
slutade öite tidigare idag igen så vi kom hem halv fyra och så gick vi ner och tog en fika i det varma vädret!
nu sitter jag här och har fixat in bilder på datan några från fikat igår och några från fikat idag ;)


Emelie! <3


haha lågstadiegodis, fortfarande lika gott och knastrar gör det ;)


yummie!


Trosa <3 ;)


Så här ser tänderna ut efter man ätit chokladklubba som man doppat i kaffe latten!


Gott vill jag säga!


Ohlala!! :) we are the hotties in Trosa ;) "host"

Kommentarer
Postat av: Lollo♥

gud vad länge sedan man åt en sådan klubba! _



sv: Jag är glad att hjälpa till :)

AHHA, nej jag har inte sagt något om när jag ska åka :P Jag åker näta år i Augusti enligt mina planer :P Men man vet ju inte vad osm händerp å ett år ^^" Har inte ens börjat med mina ansökningar, det fixar jag med i höst ^^

2009-05-26 @ 18:12:12
URL: http://anystar.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Hej! Jag bestämde mig för att förlänga för att jag trivs så bra här borta och älskar familjen! Också för att jag inte riktigt vet vad jag ville göra om jag åkte hem till Sverige, det är svårt med jobb och plugga är jag inte sugen på. Jag är nöjd med mitt beslut, mer tid att utforska allt som USA har att erbjuda :) Kram

2009-05-26 @ 20:31:50
URL: http://mathildaaupair.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha vilka fina bilder :D de va fett mysigt ju !!! fett snygg mun jag har ;)

2009-05-26 @ 21:59:04
Postat av: Cecilia

Jo, visst är det lite tråkigt men samtidigt är jag närmare en ny och förhoppningsvis bättre match! Så så kasst är det ju inte :P



Tack så mycket och detsamma!!

2009-05-26 @ 23:24:50
URL: http://chibs.blogg.se/
Postat av: Lollo♥

jag vill jobba lite innan jag åker plus att jag vill fira min födelsedag innan jag åker. Jag väl även hinna tillbaka in universiteten börjar så därför vill jag inte åka senare ^^

2009-05-27 @ 11:38:34
URL: http://anystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0