Fredag!!

Sitter i skolan och har öfa!
Det är en tre timmars lång lektion och nu börjar vi faktiskt inte få något att göra så vi sitter mest vid datorerna och kollar runt ;) hahah riktigt skönt faktiskt! :D
Efter öfat har vi lunch och sen börjar matte B inte förens 20 i 2 vilket verkligen suger, då vi får vänta så länge, men men så är det. Jag är glad att det är fredgai allafall! Efter skolan som slutar tre så ska jag petronella och hedvig åka hem till hedvog och vi ska ha en lite myskväll vi tre, vi ska spela buzz och äta chokladfondue!
Hoppas ni får en trevlig fredagskväll! :D

Kommentarer
Postat av: emma

jag vet, man får lite mer inblick i vad det är för familjer som vill ha au pair, väldigt smart!, men jag tror dock att det även där är familjerna som väljer dig liksom. Skickade iväg ett mail till SI för några veckor sedan och frågade när det var normalt att ansöka där och på det svarade dom minst 3-6 månader före, men att det ändå var väldigt olika från olika personer. Så man kan nog börja söka tidigare också men jag tror att jag ska försöka börja någon gång i november. Fick även reda på att man precis som på alla andra organisationer behöver man ha minst 200h erfarenhet av barn, varav 50h kan räknas från släkt och familj. Vad har du för erfarenheter? ha det bra!

2009-05-08 @ 13:16:02
URL: http://lifeofemma.webblogg.se/
Postat av: nathalie

kan du inte åka med studyandworkabroad så kan vi åka ihop... fast olika ställen

2009-05-08 @ 21:21:23
URL: http://nathalieagren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0