Guidad tur i Trosa?

japp, det är precis vad jag var på i morse klockan tio i spöregn!
En guidad tur i Trosa!!!
Eftersom att jag jobbar på Trosa Turistbyrå så tyckte min arbetsgivare att alla som jobbade där skulle gå den här guidade turen, men jag bor ju faktiskt i denna lilla stad, måste jag verkligen gå då? Men ja tydligen.
Jaja, jag mötte Emma vid torget så gick vi till tullen tillsammans där en hel grupp var samlad, bara folk över typ 60 plus jag och emma..ahaha måste sett komiskt ut, gamlingarna undrarde väl varför vi var där, men som sagt vi var ju tvugna ;)
Så den turen var inte så där jätte uppskattad av oss två, så vi smet faktiskt iväg från gruppen i slutet för att vi inte ville vara kvar.
Och jag kommer ändå inte komma ihåg något, jag har redan glömt vad som sas. haha jaja så kan det gå.
Solen skiner nu i allafall, det är bra! :D tjarrå!

Kommentarer
Postat av: nathalie

haha! fick du betalt för det??

2009-05-10 @ 17:10:32
URL: http://nathalieagren.webblogg.se/
Postat av: nathalie

UNDVIK BIBELBÄLTET. Ett tips bara när du åker ;) haha

2009-05-10 @ 19:25:26
URL: http://nathalieagren.webblogg.se/
Postat av: Nathalie

När har du skolavslutning? på fredag kan vi åka till skärholmen då?

2009-05-31 @ 20:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0