Hållt igång heeela dagen

Åh äntligen hemma!!
Känns so mjag har gjort hur mycket som helst idag alltså.
Först skoal från 10-15. Sen köra med bilskolan från 15-15.40. Efter det så gick jag på stan hur länge som helst bara för att vänta på min kära pappa som skulle komma till Nyköping.
När han väl kom åkte vi(jag övningskörde, såklart) först till Max och åt då jag var utsvulten.. Efter det så körde vi lite i stan och jag var faktiskt riktigt bra, börjar liksom fatta det där med högerregeln nu ;) haha
sen vart det full fat hemmåt, äntligen.
Kom hem vid halv 7 ungefär och då satte jag mig och läste en as tråkig bok som ska vara klar i morgon, och nu sitter jag här och skriver och nu så ska jag titta på 90210, så tjao på ett tag! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du börjat övningsköra i skola?

2009-05-11 @ 22:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0