halv 4

Kom precis hem från bussen och jag kan ju säga att jag flera gånger höll på att trilla baklänges för att det blåste så mycket! hahah det är typ rena rama stormen som härjar i lilla Trosa! ;) men men .
idag började jag som vanligt halv 9 och första lektionen var näthandel B, tjihoo jag blev klar emd min och Emelis affär och vi var endast tre stycken på lektionen! as skönt att slippa alla! ;) haha
Andra lektionen var också skön, då vart vi en mer och lektionen gick snabbt snabbt. Sen lunch och sen tre timmars lektion, eller nu blev det bara två och en halv för jag och Hedvig catchade halv 3 bussen hem, IGEN! haha det är tredje gången den här veckan som vi hunnit med en timmes tidigare buss och det är sååå skönt! :)
nu ska jag plugga småföretagande B har prov på fredag, usch fy och bläää!
hoppas ni haft en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: mandy

sv: ja:) det är 1½ år sen jag började tänka (seriöst) på att bli au pair... kan inte fatta hur fort tiden har gått och att jag verkligen ska åka!!

2009-05-27 @ 17:02:49
URL: http://mandyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0