It's raining men!!

Nej inte riktigt kasnke, men det regnar i allfall och det suger verkligen!!
Det var flera stycken som sa att det skulle bli jätte fint väder och varmt på det här lilla "mini-lovet" men tydligen så tyckte vädret att det var för torrt ute för solen :( bläää.
Jaja vad ska man göra ?!
idag vaknade jag halv 1!!! halv 1 det äe helt sjukt, jag brukar bara sova till max halv 11 men jag antar att jag var så trött och slut i kroppen att jag verkligen behövde denna långa sovmorgon! Idag i allafall så fyller min yngsta faster 25 år!! Grattis grattsi Angelica! Vi ska över till henne sen och fika och fira henne och då komemr förmodligen hela släkten dit, så man kan väl räkna med 30 pers kanske:) rooligt! Efter det vet jag inte vad jag ska göra, men något ska jag väl kunna hitta på! hoppas ni får en rolig dag och att det inte regnar hos er! Regnar det hos er??
tjollahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0