Jag trodde det var lugnt?

usch fy och usch igen.
har kommit på tt det inte alls är lungt i skolan för min del, jag har ju hur mycket som helst att göra och det tar verkligen kål på mig och jag är stressad till tusen och det gillar vi INTE! bläää jag ill ha sommarlov!

Skitsaker:
-Aruba redovisning den 18 maj
-Matte B prov på fredag
-Ekonomi prov på fredag
-Klara med affärerna på fredag
- Fixa näthandel B affären så att jag får ett bra betyg

oekj då det kanske inte ser så farligt ut men jag kan lova er att det är förjävligt!

hoppas ni haft en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men ringde ingen till dig när jag var hemma? som pappa sa var från cc? :O

2009-05-12 @ 16:56:50
URL: http://nathalieagren.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Aruba? landet? :P haha

2009-05-12 @ 16:58:01
URL: http://nathalieagren.webblogg.se/
Postat av: Mici

Haha ja, tack så mycket!

2009-05-12 @ 17:00:25
URL: http://micinic.blogg.se/
Postat av: Anonym

be mamma ringa mig!

2009-05-12 @ 17:13:32
Postat av: nathalie

jaha okey, jag som trodde du redan haft interjuven ;) ja jag menar det, en Ö i central amerika, karibien ty :P haha!

Men du MAMMA MÅSTE RINGA MIG IDAG

2009-05-12 @ 17:20:32
URL: http://nathalieagren.webblogg.se/
Postat av: emma

ja, det enda jag pratar om är också usa och nu är det en dag mindre kvar och så vidare :P känns nästan lite pinsamt att säga detta men jag har till och med gjort en nedräkningslista över hur många dagar det är kvar till studenten! ^^ men det är ganska kul för då ser man liksom hur dagarna försvinner och hur usa närmar sig med stormsteg!



min mamma är nog mest rädd för att jag ska träffa någon där, gifta mig, flytta dit och aldirg mer komma hem igen ^^ det är jättekul att prata med henne för det är liksom det enda hon säger så fort jag drar upp usa :P men de flesta som jag känner tycker att det är jättekul för mig att jag ska åka iväg och tycker att jag är modig osv., vet inte riktigt om jag är så modig, men kul ska jag ha iaf!



men vad kul att din mamma var au pair, hur hade hon det vart bodde hon och hur längae höll hon kontakt med sin världfamilj?



jag tror att jag efter allt velande( :P ) de senaste veckorna ändå kommer att välja CC, det känns ganska bra faktiskt. De är största organisationen och allt sånt så det ska nog bli bra. Men du är fortfarande kvar vid CC också?

2009-05-12 @ 18:08:34
URL: http://lifeofemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0