livet leker!

Åh nu äntligen har dessa härliga varma dagar börjat titta fram mer och mer.
Idag vaknade jag runt halv 10 av att solen än en gång kikade in genom fönstrena!! :)
Hoppade upp ur sängen och började direkt klippa av ett par jeans som nu är shorts, snyggt ;)
träffade emelie vid 11 och vi fikade och stekte på terrassen på fiket. Fyyy vad varm det var! men härligt!
efter det så gick vi runt hela dagen och gjorde lite olika saker så nu har jag faktiskt fått lite färg och jag tror till och med att jag lyckats bränna mina axlar, men vem bryr sig det är ju sommar!! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

nej precis, jag får se lite vad det är för familj jag blir matchade med sen och om jag då gillar familjen så blir det som det blir :)



Jag vill åka av precis samma anledningar som du. Jag vill börja om på nytt på en plats där det verkligen inte är en enda kotte som vet vem jag är. Jag vill upptäcka något nytt och börja på, vad säger man, ett nytt kapitel i mitt liv? :P ett nytt äventyr helt enkelt! Och jag ser fram emot det så mycket nu så jag hoppas verkligen att allt blir rätt, att jag hamnar i en bra familj där man blir omtyckt och respekterad. Hjälp vad jag längtar!



Just nu tänker jag att jag väldigt gärna skulle förlänga, men det beror ju helt på hur jag känner det då. Men eftersom det redan nu är något som jag har haft i tankarna ett bra tag så är det det inte helt omöjligt, om det känns rätt, att jag bestämmer mig för att göra det ! :P du då, skulle du kunna tänka dig att förlänga? ha det bra, kram!

2009-06-01 @ 20:26:32
URL: http://lifeofemma.webblogg.se/
Postat av: N

du, när jag kommer hem kan du hjälpa mig klart med historian? Om du gör det kan jag köpa massa godsaker vi kan ha undertiden osv...?

JA jag mutar dig med andra ord men behöver någon att bolla ideer med

2009-06-01 @ 21:20:27
URL: http://nathalieagren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0