Mat och massa annat

Igår slutade jag tidigare från skolan, det var så sjukt skönt!! Slutade halv två istället för tre så det kändes bra en fredag som igår. Efter skolan så åkte jag, hedvig och petronella hem till lillaTrosa och hem till Hedvig.
Vi spelade buzz, som är sjukt roligt även om det ALLTID är hedvig som vinner, men men sånt är livet. Efter det så gick vi ner på stan och köpte två trisslotter var eftersom att vi skulle vinna 100 000 kr tillsammans. MEn nepp det gick inte för sig men jag vann i allafall något! Jag vann 50 kr så jag fick tillbaka mina pengar! roligt.
Efter det så gick vi och åt på en pizzeria, det var as gott och jag blev hur mätt so mhelst.

Efter maten traskade vi hem med fulla magar och satte oss och kollade på talang, inget vidare roligt men tur att sällskapet var bra! :D Sen blev det lite chokladfondue, vi doppade bananer och jordgubbar, mmm gott gott!
Sen spelade vi Buzz iegn några gånger och drog då fran chipsen och godiset. Fyyy vad mätta vi var kan jag ju säga.
Hela kvällen var jätte rolig och det var inte sista gånge heller.Hoppas ni hade en trevlig fredagskväll:D




























Kommentarer
Postat av: nathalie

men bajskorv -.-

2009-05-09 @ 13:20:00
URL: http://nathalieagren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0