najs

Åh som jag sa tidigare så har det varit toppen väder i Trosa idag och det betyder ju självklart att man varit ute hela dagen och sugit åt sig all sol så att det räcker ifall det skulle bli rehn i morgon!!
Vi trallade ner på stan och fikade och sen åt vi glass också. Sen åkte vi hem och var ute i solen.
Vid fyra åkte vi ut på landet och hade grillkväll med delar av släkten och vänner, det var massa ungar och massa vuxna och det var riktigkt mysigt och roligt, så nu ör man helt slutkörd!!
Tnäkte bara säga god natt eftersom att jag när som helst kommer däcka. Är så otroligt trött nu efter en dag full av aktiviteter! ;) Hum, undrar hur det ska gå att vara Au pair i ett år?! asch det går nog bra!! :D
hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mitt första avresedatum är den 5 oktober, men det är upp till familjen när de vill att jag ska komma. Det skulle nog vara någonstans i Florida eller New York, men det är ju självklart familjen man ska gå efter och inte vart de bor :) Du då? :)

2009-05-17 @ 20:52:03
URL: http://tredjemaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0