REGN!

Usch fy och bläää!!
Japp det är vad jag har att säga om daens väder här i Trosa och Nyköping. Jag vill ju ha sommar och sol varje dag juuu!!
Men men jag antar att vi behövde lite regn !
Idag har jag inte gjort mycket, varken hemma eller i skolan, i och försig så kom jag precis hem från en förjävlig busstur på ca 5 mil från Nyköping. Fick stå upp hela bussresan för att bussen var så liten och folket var så många..Usch jag hatar verkligen tisdagar och små bussar!!!
Men nu är jag ju hemma och nu är jag glad, för om ca: 5 minuter börjar sex and the city och i kväll är det ugly betty och DH!!! :D Så kvällen kan ite bli bättre, eller vänta jo det kan den juu!!
Jag har ju sovmorgan i morgon!! :D börjar tolv och slutar tre, ååå vad härligt!!
Jajaj nu längtar jag massa till skolavslutningen och malta och att jobba och att tjäna pengar och att börja trean och att åka någonstans med familjen och att förhoppningsvis åka till England i höst som praktikant med skolan och att fyla 18 år den 1 september och att ta studenten och att slutligen åka till USA!!: D

Hoppas ni haft en bra dag! ;D

Kommentarer
Postat av: emma

jag ska åka sommaren 2010 :P



helst skulle jag vilja bo ganska högt upp på östkusten vid boston NYC där någonstans, men california hade inte vart fel det heller! varmt året om ^^



vilken organisation funderar du på att åka med?

2009-05-05 @ 22:01:02
URL: http://lifeofemma.webblogg.se/
Postat av: Mairon

Hej! vad roligt att du laser min blogg :) och du gillar den, du far garna komma med konstruktiv kritik om det ar nagot du inte gillar eller att du vill att jag ska forbattra :)

angande Arizona sa alskar jag det! Det ar VARMT har! det kallaste vi har haft dagstid sen jag kom forra juni var runt 15 grader skulle jag tro, natterna blir kalla pa vintern men fran slutet av maj till slutet av oktober ar det minst 35 grader varje dag och max 50! Ska du hit ska du definitivt till Phoenix eller nagon kringliggande stadsdel, som till exempel Chandler, Tempe, Glendale, allt utanfor Phoenix-omradet ar namligen mitt ute i ingenstans. En grej med Phoenix ar dock att det inte ar en "riktig" storstad, till skillnad fran normala storstader sa ar downtown riktigt dott, finns inte manga affarer alls, ett par restauranger men annars en massa skyskrapor med kontor i, till skillnad fran New york eller San Fransisco dar det myllrar av liv dygnet runt.

Om det ar nagot mer du undrar over sa ar det bara att hora av sig! :)

2009-05-06 @ 03:52:12
URL: http://maroon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0