Sämst, I know

japp det kan jag säga om dagens uppdatering på min blogg, men jag orkade bara inte helt enkelt.
Igår hämtade vi hem min systers hund, hon skulle sova hos oss tills idag, hon skulle självklart sova i mitt rum i min säng, så jag fick knappt plats( hon är en chiuaua men tar stor plats ändå). Vaknade vid 7 kasnke av att min syster kom hem från Norge, var sjukt trött men jag kunde inte somna om så jag gick upp ungefär halv 8 och vid kvart över 8 åkte vi och ahndlade på ica. Efter det vid tio åkte vi och tittade på lillebror Geronimos fotbollsmatch till typ tolv. Sen raka vägen hem och förbereda kalas!! japp fullt upp hela dagen som sagt, där av den dåliga uppdateringen så ni får ursäkta mig, blir bättre i morgon kanske ;)
hur har eran dag varit då?! :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej! Jag ska åka 17/8 :) känns som ett bra datum! Ja jag har matchat med en familj i norra Chicago, och det känns riktigt bra med dom! Det verkar passa mina intressen och det är ju alltid viktigt? Ska du också åka som aupair? :)Kram

2009-05-17 @ 23:22:46
URL: http://jenniesusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0