Skinande sol

Vilekt underbart väder vi hade idag, det var hur varmt som helst från början till slut.
Hade en liiten sovmorgon idag så jag kunde faktiskt gå upp 7 i stället för kvart över 6, haha låter lite men det gör sjukt mycket. I allfall, tittade direkt på termometern när jag klve upp och då är det redan 20 grader!! helt sjukt, det börjar väl bli sommar nu antar jag och det är ju rätt bra eftersom att det är maj och snart juni!! :)

Skolan idag gick fort, sista lektionen smet jag och Hedvig ifrån 10 minuter tidiagre för att hinna emd en buss hem till trosa, så vi kom hem vid halv 4. Mötte min äslakde vän Carolin och vi gick hem till henne och drack kaffe latte och åt en snickerskaka och delade på en blåbärscheescake ;)
Vid halv 5 gick vi ner på stan och jag fixade min praktikplats som jag ska vara på i två dagar i veckan i trean ;)
Sen cyklade carro vidare och jag mötte upp Emelie, vi satte oss i solen och sen gick vi och åt, efter det så köpte vi lite högstadiegodis och satte oss på en bänk för lite sol, vi pratade och solade och det var myysigt och varmt! lyckad dag med andra ord! :D  hopaps ni haft en lika trevlig dag som jag ! :) några bilder kommer senare ;)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag ringde idag till CC och tackade nej till familjen. Vi passade inte ihop och de var vissa saker som jag måste ha för att jag skall kunna välja en familj, t.ex. en bil och andra aupairer i områder nära.

2009-05-25 @ 23:53:34
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0