Sommar, sommar och SOL!!

Äntligen!! solen har bestämt sig för att visa sig över Trosa idag! yey det hurrar vi för!
Idag har jag inte gjort så jätte mycket, lite smått och gott, jag har setat lite vid datorn, kolla på robinsson ;), skrivit ett "brev", jobbat med ett projekt och lite sånt. bra att värmen och solen är tillbaka i allfalll!! :D


Från i torsdags, man ser inte så bra men men.. ;)


Fullt upp med singstar!!


maaat

maat dags!


tadaaa, fint väder va?! det är sjukt varmt i lä! :D


min snygga sol outfit, haha vit röd prickiga korta leggings, gula hello kitty strumpor och ett vitt linne, det e grejor det ;)

Mitt snygga projekt om Aruba! ;)

hoppas ni också har sol!! :) hörs snart! :D

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Svar: Hej, självklart svarar jag på din fråga:) Hoppas jag kan ge ett bra svar. När du anmäler dig där får du klicka i bla i vilken stad du vill gå på infomöte i, och då kommer du få ett inbjudningsbrev hem med tider osv. Så det enda du egentligen anmäler dig till är till programmet att de registerar dig, sen planerar in dig på ett möte..men det är inte förrän du går på mötet och blir intervjuad å så du blir antagen typ..så du kan anmäla dig utan problem, de händer inget speciellt..hehe!! Tror det är ungefär så :) De bokade in mig via telefon, s´å behövde aldrig anmäla mig där..men det är så jag uppfattat det som!! Lycka till, hoppas du fattar:)

2009-05-24 @ 20:44:35
URL: http://pilly.blogg.se/
Postat av: klittan

de ser trevligt ut ju ;D din blogg är cooooool!

2009-05-25 @ 21:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0