STS

Idag fick jag hem ett brev från STS och dnej det handkar inte om USA ;( utan det handlar om min språkresa som jag och en kompis ska åka på den 18 juni i tre veckor!
Ibrevet så stod det i allafall vart jag skulle bo och vad familjen hette!! Spännande! :D


Familjen vi ska bo i heter:
Mr Carmelo Muscat och resten fattade jag inte så värst mycket, eller jag tror att huset de bor i eller något heter 99 Mon Cheri, gatan heter i allfall Trincetta och staden vi bor i heter Mosta!! :D roligt roligt! :D


i något av de här husen ska vi bo i tre veckor!! :D roligt roligt jag längtar!!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Svar: Va kul att du ska åka på språkresa ser ja här :) Tusen tack, hoppas bloggen blir användbar för er andra som tänkt åka, det som är tanken :) Jag är som sagt nöjd med CC, men har också hört både och, så är det nog överallt! Tror inte det har jättestor betydelse vilken du åker med, vet inte vem som har flest au pairer i USA heller, men har hört att det är CC, dock inte helt säker. Välj det som känns bäst, de gjorde ja..haha!

De har varit jätte jobbigt att vänta ibland verkligen, men man får hålla ut, skrev det i mitt inlägg idag=) snart är det din tur..gav lite tips till dig där!

angående matchningen, så trodde ja de började tidigare, men läste det förra veckan på hemsidan..men det kan nog variera det där! alltid bra att skicka in ansökan tidigt iaf!! Du kan ju alltid plugga lite extra på engelskan om du inte redan känner dig säker på de..hehe!

Lycka till, hör av dig om du undrar ngt!

2009-05-14 @ 23:16:17
URL: http://pilly.blogg.se/
Postat av: Lollo

Tittat igenom din blogg lite snabbt bara, och funderar på varför du valt STS med språkresan men när du ska åka som au pair så verkar du ha valt CC? Hur kommer det här sig? Bara nyfiken! :P

2009-05-14 @ 23:41:28
Postat av: Amira

Shit vad roligt med språkresa!

Det har jag alltid velat åka på!!

Lite avis haha^^...Malta är inte fyskam det! Och bruna som sjutton kommer ni att bli! ;)

2009-05-15 @ 18:36:49
URL: http://amirausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0