Surprised?

Japp, mitt skrivbord såklart! :D
Vackert vackert!


Kommentarer
Postat av: emma

nice!^^ jag längtar :D hur har du fått in vädret?



jo, man kan ju preliminäransöka på SI redan nu så att man får hem broshyr och lite sånt men jag tror inte att man kan ansöka på riktigt. Har dock börjat fundera lite mer på CC igen för jag har ingen aning om hur jag ska få ihop 150h barnerfarenhet som inte är inom släkten, det kommer alrig att gå..har bara erfarenhet av barnen i ssläkt och familj. men på CC funkar det ju i och med att alla timmar kan räknas inom släkt och familj så det är ju jättebra! vi får se, det kanske blir CC ändå, vem vet?



jag tänkte åka själv, tror int eriktigt att det skulle bli samma sak om man åkte med en kompis, detta är liksom något som man vill påbörja och uppleva helt från början om du förstår vad jag menar. du då, hur dka du göra? kram :)

2009-05-09 @ 15:06:27
URL: http://lifeofemma.webblogg.se/
Postat av: Nathalei

När börjar du jobba??

2009-05-09 @ 21:28:36
URL: http://nathalieagren.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Sv: Jag har inte riktigt koll på det där, men jag har för mig att jag har hört att man ska ha 3 st referenser som ligger utanför familjen. Det kan alltså vara en granne, din vän eller handledare om du haft praktik. Sen kan du ju fixa personer som du vet, kan säga något bra om dig, men där du inte tagit hand om några barn utan att dessa personer bara kan intyga att du skulle kunna vara en bra au pair :-)

2009-05-10 @ 10:02:37
URL: http://ettlivsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0