Torsdag!

Idag är det torsdag, alltså redan torsdag jag tycker att veckan har gått sjukt snabbt och det har jag verkligen ingenting emot!
Dagen har varit bra, hade IV-val på morgonen och då hade vi eget arbete så det gick galant, tror jag, sen hål i en och en halv timme sen lunch sen jumpa med en konstig fem kamp, sen bar det hemåt och jag kom hem vi halv 4 ungefär.
Kvällen består av datorn (A), plugga matte, plugga småföretagande B och äta! :) japp så ser min kväll ut! vad ska ni göra idag/kväll? Hoppas ni gör något roligare än jag i allfall när det gäller pluggandet, men i såna här tider kan väl ingen ungå plugg, eller ?


Hedvi och Petronella i väntan på bussen, det regnade :(


:)


Som sagt det regnade och var dåligt väder i Nyköping, men i lilla Trosa var det vackert som vanligt ;)


försommar! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

jaa, juste, jag betalar inget för resan alls, för att jag blev klar med min ansökan innan typ.. 1 februari eller vad det var :P Så lite därför också!! :D Men man behöver ju ändå ha lite pengar innan man åker, inte helt kul att komma dit tomhänt :P haha :)

2009-05-14 @ 17:15:52
URL: http://tredjemaj.blogg.se/
Postat av: Anna

njae. Jag får ju betala utdrag ur straffregistert, besöket hos läkaren och de, visum och internationellt körkort. Men typ inte resan och så där ;D :)

2009-05-14 @ 17:45:35
URL: http://tredjemaj.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack så mkt söta du =)

2009-05-14 @ 18:24:22
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0