Tripp tripp

Huvaligen vilken dag!! :D
Först och främst var det grymt fint väder idag, jätte skönt med en moln fri himmel och en sol som gassade på!!
Sen så hade vi prov i matte B och småföretagande B och det känns as bra, tror faktiskt att det gick rätt bra för mig, eller jga hoppas det i allfall. Sen så fick jag reda på att våran linje, handelsprogrammet hade fått så mycket pengar av någon sponsor eller något så att rektorn och lärarna kommer skicka inte bara 8 stycken elever utan hela 16 stycken på utlandspraktik!!! 8 i höst och 8 i vår och de ska också försöka hitta flera ställen som praktikanterna kan varapå, som t.ex: england Skottland och frankfurt!! :D fett roligt det ökar ju mina chanser till att få åka !!!!! :D och jag är sååå glad! :D jag tror faktsikt att det är 85-90 % chans att jag få åka och det känns as skönt!! :D yeye!! :D
jag tror det är min lyckodag idag! :D

tog en tripp i Nyköping också på väg till skolan från stan ;)


























weiii på dagen !! <33

Kommentarer
Postat av: Amira

Måste bara berätta att jag också går på Handelsprogrammet! =)

Med turism som inriktning!

Går du ngn speciell inriktning eller bara Handel - handel?? :D

2009-05-15 @ 18:38:10
URL: http://amirausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0