The countdown for a new adventure!!

Ohh spännande spännade!!
Nu är det icke långt kvar tills jag får ta planet till great britain och England!!
Det är närmare bestämt bara 22 dagar kvar alltså typ 3 veckor och det kommer gå sjukt snabbt!! :D
Jag längtar så fruktansvärt mycket och jag vill helst åka nu på momangen.
I torsdags fick vi reda på vart i Storbritannien-England-Colchester vi skulle bo och vi ska bo på ett super mysigt B&B som heter Charlie brown bed and breakfast. 

 

Visste ser det hur mysigt och engelskt ut som helst! och vi ska bo där i tre hela veckor!!
Vi fyra ska bli riktiga engelska bruttor och jag ser verkligen fram emot det!!
GE MIG DEN 26 OKTOBER NU TACK!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

ska du åka iväg på en språk kurs eller med skolan? :) Hoppas ni får roligt! :)

2009-10-04 @ 21:33:06
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: Emilie

Åh vad kul :) Vad är det du ska göra där (lite likt frågan ovanför men ändå ^^) ? Ska du åka runt eller stanna på ett ställe? Om du ska runt så är Torquay en mysig liten stad i södra delen av landet. Mycket kuster och så. Tid vatten och allt, hehe. Och så får man inte glömma "the herrald express" det lilla röda tåget med ett glatt ansikte på som skjutsade runt turister ^^



Tack så mycket för gratulationen :) Hade en superbra dag och fick tre saker som kommer sitta för resten av livet: få se Kvarteret Skatan på teatern (de är bara bäst, har du sett deras sketcher?), få gå på en Mia Törnblom föreläsning om självkänsla (asså jag läser hennes böcker men hade för allt i världen aldrig trott att jag skulle få se/höra henne live!!!) och så Hairspray musikalen! Världens bästa musikal! I alla fall filmen och i musikalen jag såg i London. Såååå glad. Sånt önskar jag mig, inte kläder o så, det kan jag köpa själv :P Hehe.



Ha det så bra

Kram

2009-10-06 @ 17:32:48
URL: http://plajnis.blogg.se/
Postat av: Anna

haha gud vad spännande och roligt ju :D

2009-10-06 @ 18:01:39
URL: http://tredjemaj.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Nej men ååh! Så roligt! :) Du gjorde verkligen rätt i att ta den chansen! :) Önskar att jag kunde fått en sådan chans när jag plugga! :P

2009-10-06 @ 21:31:29
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ja men det kan jag verkligen förstå! :)

2009-10-07 @ 17:08:53
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: bajshuvudet

ni kan väl tänka på mig lite iaf där i england!!!!!!!

2009-10-26 @ 21:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0