And then it's over

Födelsedagar går ju väldigt snabbt, bara en dag till sin ära på hela året, lite snålt tycker jag´. Men för min del blev dt två dagar med firande i allfall. En med familjen och en med stora feta släkten!!
Så igår var jag petronella och hedvig ute, vi skulle hitta en krog som vi kunde gå in på och ta en drink eller så. Tyvärr så gick vi ut i nyköping och det var ganska så dött så vi gick runt lite och kollade olika krogar tillslut hittade vi en och där satte vi oss och tog varsin drink och pratade det var trevligt ;) Bara för att man ska ut på krogen så betyder inte dt att man ska bli stupfull och ja ni vet allt som hör till :) Kvällen var rolig och mysig !!
Så idag på morgonen gick jag själv upp från Petronella och gick till bussen för att åka hem vid 9. Det var ganska så segt men ändå skönt att komma hem då jag fått både min väska och min DATOR på posten i fredags!! :D Mamma hämtade upp mig nere på stan och vi gick och hämtade ut min dator på posten och sen åkte vi hem. Hann inte ens sätta på mig säkerhetsbälte innan jag rev upp kartongen för att kika på min söta pyttelilla dator!!
Den är skiiit snygg och cool ;) hahh det tycker jag i allfall.!

jaja okej, släkten var här idag från 4 tills nu ungefär och det var lika trevligt som alltid, mycket folk, mycket gemenskap och mycket skratt!! Jag fick bl.a. pengar, smink, blommor, trisslotter, ett snyggt glas m.m.
Nu är jag faktiakt helt död efter att ha varit igång sedan 8 i morse! så nu tror jag att jag ska gå och lägga mig, kanske titta på min nya film, en shopaholics bekännelser som jag fick av mina tjejor! vem vet? ;)

P.s glömde ju berätta att jag köpte mina första cider på hemköp i går haha. man måste ju faktiskt köpa någonting bara för att ;)
Så jag ställde mig i kön med hedvig och petronella och köpte ett fyr-pack med cider och tanten/kvinnan i kassan tar inte läggpå mig, måste säga att jag är lite besviken, jag ville ju visa att jag är 18 år jhue! men men ser man äldre ut än vad man är så gör man ! hahah vilket jag icke gör! kommer alltid se ut som en 12 åring! haha

ha det super !! God natt!


Det är en riktigt liten dator and I love it! (:

Kommentarer
Postat av: josefine

Ja det är bara bra , själv med?:) Grattis i efterskott :D msn?

2009-09-06 @ 15:38:58
URL: http://josefineroth.blogg.se/
Postat av: Emilie

Vad kul att du fått en dator :D Används den flitigt ?



Ledsen för lite segt svar har vart lite mycket med allt :/ Tänker du göra en video? Håller på för fullt med det till matcningen :) Tänkte kolla in min och några vänners musikvideo som vi gjorde innan studenten på musiken och kolla om man kan ha med lite klipp från den som en liten effekt kanske :)



Jag tror ditt brev kommer bli bra :) Du vet ju vem du är och vad du vill i USA, eller hur? Inspirationen kommer nog när man behöver den som bäst :) Tänk ett blogginlägg eller nått kanske xD



Ha det så bra :)

2009-09-07 @ 17:39:22
URL: http://plajnis.blogg.se/
Postat av: nathalie

UPPDATERA BLGGEN DIN FIS!



nej 1 nov.

2009-09-08 @ 19:07:39
URL: http://nathalieagren.webblogg.se/
Postat av: Anonym

lol

2009-10-13 @ 15:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0