en kropp med massa äckliga ben på!! :S

Kan ni gissa vad det är för insekt jag beskriver i min rubrik??
Inte? okej, det är spindlar i allfall, jag HATAR dom!!!
Dom är vidriga, äckliga och usch svåra att döda!!
I ca: 2 veckor nu så har jag funnit sammanlagt kanske 10 spindlar i MITT RUM!
Förstår ni hur äckligt det är! jag skojar verkligen inte oh jag överdriver inte med antalet! jag har aldrig gillat insekter och kryp och allt sånt där litet som bara "finns"!
Jag sitter i mitt rum och kollar på tv, helt plötsligt ser jag något på väggen som rör sig, jag kollar dit och får syn på en äcklig stor spindel!! jag får typ panik och försöker desperat göra mig hörd till min pappa på övervåningen, har jag tur så hör min pappa mig om inte så får jag ta min mobil och ringa, för jag går INTE ner på golvet när jag ser en spindel, jag rör mig inte!! Så himla äckligt! Så nu är man ju helt nojig när man går ner i mitt rum, jag kollar alltdi mycket extra på väggarna och under sängen så att det inte ska ligga en äcklig spindel och lura där. nej fyy, spindlar borde inte finnas! inte i mitt rum i allafall!!
Ni kanske tycker jag är as löjlig, men spindlar är verkligen inte populära hos mig! uäk!
ha det bra!


Kommentarer
Postat av: malin

Jaha, ja men du har ju typ ett år på dig med körkortet, så det ska nog gå bra, BARA att kämpa på, själv ville jag inte göra skiten mer när jag var jätte nära .. ville ge upp helt, ville dö från teorin, men värt det ;P haha



ahokej, a jag vill ha augusti så jag hinner jobba iaf (:

ja men jag bruka med läsa massa au pairers blogga, och sen kommentarer, men alla jag hitta är inte seriösa med det så skiter i det oftast ;P haha

nej jag har inte hittat nån knappt, läser säkert 20-30 bloggar men alla åkte nu i somras eller åker i höst "/

2009-09-24 @ 20:39:07
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: var så lite så! :)

2009-09-25 @ 01:12:57
Postat av: Cecilia

njae inte fri från tandställningen, men vill veta på ett ungefär när jag får ta bort den och allt är helt klart för just nu vet dom inte riktigt när. Så det är lite jobbigt. Så jag vill ha en månad bestämd att då ska vi ta bort den. Eller alltså på ett ungefär och inte som nu. Helt ovetande om det blir ett halvår eller ett och ett halvt år till. Nja det lutar mest åt STS, men funderar ju även lite på SI. Båda är ju bra på sitt sätt. du då?

2009-09-25 @ 12:47:16
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: Cecilia

ja men det kan jag förstå. :) Lite lättare när körkortet är klart och det bara är att tuta och köra både i trafiken och i sökningen. ;) (eftersom man måste ha de..)

2009-09-25 @ 22:31:17
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0