Match nummer 1!

Måste bara informera er lite om hur det går för mig på au pair fronten. Jag blev godkänd för ungefär 3 veckor sen, och för ca: 1½ vecka en fick jag min första match!

Herregud vad spännande det var, jag väntade och väntade på att det skulle trilla in ett mail från SI och berätta att någon familj var intresserad av mig och nu hände det, coolt!
Så denna familjen hade 5 medlemmar, mamma, pappa, en kille på 6 år, och ett tvillingpar på 3 år, en tjej och en kille. Wihoo, när jag såg den infon blev jag väldigt glad, barnens åldrar lät bra och tvillingar är en bonus enigt mig ;)

Familjen bodde i East greenville PENNSYLVANIA, lät helt okej, och det var kul med en macth, men jag tackade nej för först av allt fin jag inte den där wow känslan man ska få när man ska välja en familj och sen var de nog inte de jag ville ha, de bodde i en liten stad med endast 2000 inv, och de hade farmar överallt och visst gillar jag att vara ute, men inte så mycket. Så denna familjen blev det inte, men jag väntar spänt på en ny! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0